Wednesday 4 February 2009

Peduli PALESTIN !!!



Aduh sangat pedih melihat rintihan rakyat Palestin yang dihimpit derita di negara sendiri. Kekejaman Yahudi laknatullah memang tiada peri ihsannya lagi. Memang jahanam dan celakalah mereka itu. Neraka lah tempat anjing-anjing itu. Tunggu saja saat yang di janjikan!!! Kalian bakal jahanam, bakal derita, bahkan bakal hancur sehancurnya. Arghhh... bencinya Yahudi, Israel...



Apa sangatlah kita merasa deritanya mereka... Oh Pelestin... kalian hamba terpilih untuk di uji dengan ujian berat ini, hebatnya kalian!!! betapa di asak dengan derita hidup dihujani bom,peluru,sepakan .....dari pihak musuh laknatullah, kalian tetap kuat, tetap semangat, tetap tabah, walau dalam derita dunia...bahagianya kalian menempah syahid, memburu jannah dalam jihad ini...Ayuh kita bersama-sama Palestin!!! Mampukah kita andai di uji seperti mereka??? Bersediakah kita menerima ujian sehebat mereka???




Allah hu Akbar!!! begitulah mungkin laungan terakhir di bibir-bibir @ bisikan hati insan syahid ini. Gembira mereka menemui RABB dalam keadaan sesuci ini... deritanya mereka di dunia namun bahagianya mereka di akhirat... Perjuangan mempertahankan Islam sekaligus membela tanahair sendiri adalah kewajipan bersama, biar macam mana sekalipun ancaman musuh, takut itu sudah tiada lagi dalam jiwa-jiwa insan Palestin ini. Aduh bangga dan cemburunya Aku dengan warga Palestin. Kalian bakal menerima natijah yang terbaik di akhirat kerana bau-bauan syurga itu sudah terbau di dunia lagi...itulah nikmatnya syahid...Mampukah AKU dan kalian???

Jangan lupa terus berdoa untuk warga Palestin dan Islam di seluruh dunia... Takbir!!!
ALLAH HU AKBAR!!!!!

Aku sayang ISLAM....Moga Aku dan kalian thabat dalam perjuangan ini...
Amin ya RABB.

0 comments:

Template by : kendhin x-template.blogspot.com